Kontakt
Sprawdź status swojego zamówienia
Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-7 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas przesyłki: Poczta Polska 3-7 dni robocze, Kurier DPD 1 dzień roboczy.

Czy zamówienia można składać mailowo bądź telefonicznie?
Zamówienia można składać tylko i wyłącznie poprzez naszą stronę internetową.

Moja przesyłka jeszcze nie dotarła. Co robić?
Jeśli status Twojego zamówienia w historii zamówień wskazuje na to, że przesyłka została wysłana i minęły już 6 dni robocze (od momentu wysłania) koniecznie skontaktuj się z nami. Być może wystąpił nieprawidłowy/nie pełny adres doręczenia lub też ktoś z Twojego sąsiedztwa podjął przesyłkę. W przypadku poczty polskiej zalecamy wybrać się do najbliższego urzędu pocztowego.

Czy mogę zwrócić/wymienić zamówiony produkt?
Oczywiście tak. Procedura zwrotu czy wymiany znajduje się w dziale Reklamacje i zwroty.

Czy produkty objęte gwarancją?
Oczywiście tak. Procedura zwrotu znajduje się w dziale Reklamacje i zwroty.

Czy można zamówić na zagraniczny adres?
Tak. Można zamówić na zagraniczny adres będący na terenie Unii Europejskiej.


Adres (zwroty, wymiany, reklamacje):
Selino.pl s.c. ul. Naramowicka 266C, 61-601 Poznań
Pod wskazanym adresem nie ma możliwości składania zamówień.
Selino.pl s.c. ul. Naramowicka 266C, 61-601 Poznań
Pod wskazanym adresem nie ma możliwości składania zamówień.
Infolinia
+48 605 23 22 22
Infolinia czynna w godz. 8:00 - 17:00 w dni robocze.
Nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną.
Operatorem sklepu Maxi Chef jest platforma Selino.pl, którą reprezenuje firma
Selino.pl s.c., ul. Naramowicka 266D, 61-601 Poznań, NIP: 9721292724.